Contact met ONVZ
ONVZ staat voor u klaar. Voor u als verzekeringsadviseur en voor uw relaties. Waar kunnen we u mee helpen? We horen graag van u.
Onderhoud chat
Let op: door een storing is onze chat op dit moment niet bereikbaar. U kunt contact met ons opnemen via Facebook of Twitter. Morgenochtend vanaf 8.00 uur zijn wij weer bereikbaar via onze andere contactopties.
Excuses voor het ongemak.
Aangepaste openingstijden
Zondag 31 maart en maandag 1 april is ons Service Center gesloten vanwege Pasen. Op dinsdag 2 april staan we weer voor u klaar.
Aangepaste openingstijden
Zaterdag 27 april is ons Service Center gesloten vanwege Koningsdag. Op zondag 28 april staan we weer voor u klaar.
Aangepaste openingstijden
Donderdag 9 mei is ons Service Center gesloten vanwege Hemelvaartsdag. Op vrijdag 10 mei staan we weer voor u klaar.
Aangepaste openingstijden
- Maandag 25 december en dinsdag 26 december is ons Service Center gesloten vanwege Kerst.
- Zaterdag 30 december is ons Service Center geopend van 10.00 tot 16.00 uur.
- Zondag 31 december is ons Service Center geopend van 10.00 tot 16.00 uur. Wij zijn dan alleen bereikbaar via de chat, Facebook en X (Twitter).
- Maandag 1 januari is ons Service Center gesloten vanwege nieuwjaarsdag.
-
Polisadministratie
Voor polismutaties en het aanmelden van nieuwe verzekerden
-
Zorgadvies
De ZorgConsulent helpt ONVZ verzekerden bij het vinden van de juiste zorgverlener
-
Debiteurenbeheer
Bij vragen over het (uit)betalen van uw rekeningcourant saldo of facturen collectiviteiten
ONVZ Marketingsupport
Voor al uw vragen over:
- commerciele acties
- calamiteiten: bijvoorbeeld als u polisinformatie snel nodig heeft
- informatie over uw portefeuille: aanvragen, polismutaties
Wilt u snel geholpen worden? Neem dan contact op via de chat via de button aan de rechterkant van deze pagina (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur). U kunt ook een e-mail sturen naar: vo@onvz.nl. Of ga naar ONVZ Zakelijk (voorheen: Digitaal Portaal).
Bij vragen over:
- ONVZ Zakelijk
- aanpassingen collectiviteit
- rekening courant
- borderel
- boekingsnota's en betalingen
- in- en uitdienstmeldingen
- status nieuwe aanvraag
- wijzigingen zorgverzekering
- declaraties
- vergoedingen
- herzending van het polisblad en zorgpassen
Als u gemachtigd bent door uw relatie, dan kunt u bij ons Service Center terecht met vragen van of over uw relaties. U kunt ons bereiken via: het contactformulier, chat (ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur) of telefoon (030 639 62 22 - optie 3), van ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur.
Speciaal voor u en uw werkgeversrelaties
Bij de ONVZ werkgeversdesk kunt u terecht voor:
- aanvragen offerte op maat
- aanvragen nieuwe collectiviteit
- inzetten Werkfit
- hulp bij gezondheidsbeleid
- inzicht krijgen in zorgkosten
- inzetten (preventieve) interventies
- gebruikmaken van zorgproviders
- hulp bij financieringsvormen
Onze Werkgeverdesk helpt u en uw werkgeversrelaties graag hun medewerkers mentaal en fysiek gezond te houden. De Werkgeversdesk is te bereiken via telefoonnummer 030 639 62 66 (ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur) of via werkgeversdesk@onvz.nl.
Postadres
ONVZ
Postbus 392
3990 GD Houten
Bezoekadres
ONVZ
De Molen 66
3995 AX Houten